Projek Terbaru!! Buat Duit Dengan Menggunakan MYKAD


Pertama kali Terima Kasih Dan tahniah kerana anda salah seorang terpilih untuk membaca info yang sangat penting ini hingga habis!!

Adakah anda mempunyai MYKAD? jika anda sebagai rakyat Malaysia sudah pasti anda mempunyai MYKAD dan perlu tahu kegunaan MYKAD tersebut. Untuk makluman Anda MYKAD yang anda simpan selama ini mempunyai 50 kegunaan.
Fungsi Mykad ke 50 yang dimasukkan dalam buku kegunaan MYKAD Keluaran MDEC


Hari ini sekiranya anda tahu fungsi terbaru ini pasti anda akan segera aktifkan mykad anda dalam fungsi ini.Dalam fungsi MYKAD ke 50 ini ia memberi manfaat kepada 3 golongan utama antaranya:

1, Rakyat Malaysia 
2, Peniaga
3, Agent/usahawan 


 Manfaat kepada Rakyat Malaysia

Hari ini anggaran 30 juta Rakyat Malaysia mempunyai MYKAD tidak tahu fungsi ini daripada 30 juta Rakyat Malaysia hanya 1 juta sahaja yang telah mengaktifkan mykad mereka dalam fungsi terbaru ini. 



Dalam Fungsi terbaru ini anda akan menikmati diskaun setiap kali bebelanja sehingga hujung nyawa. Anda hanya perlu bayar dan tunjukkan mykad anda dikedai-kedai terpilih untuk nikmati diskaun yang ditawarkan.Bukan sekadar Diskaun Malah anda juga bakal perolehi mata ganjaran yang akan dimasukan dalam mykad setiap kali bebelanja. Mata Ganjaran ini boleh ditebus dengan pelbagai hadiah yang ditawarkan.

Lebih menarik lagi pendaftran MYKAD anda dalam fungsi ke 50 ini adalah PERCUMA!!!! hanya sekali daftar dah dapat diskaun seumur hidup setiap kali bebelanja!

 nak daftar?? mudah sahaja Add saya sebagai friend di fb nanti sy bantu anda--> 
MY FACEBOOK
atau boleh isi borang dibawah untuk pendaftaran PERCUMA


Manfaat Kepada Peniaga
secara umumnya setiap peniaga pastinya mahukan sale dan pelanggan yang berterusan.Justeru tak hairan yang sanggup habiskan Modal ribuan ringgit untuk melakukan pelbagai jenis pengiklanan untuk mendapatkan pelanggan.


Dalam fungsi terbaru MYKAD ini, anda tidak perlu membayar kos iklan yang terlampau mahal anda hanya bayar yuran pendaftran dan beberapa item kemudian biarkan customer datang ke kedai anda dengan sendirinya. Dengan cara ini anda boleh tingkatkan sale secara drastik dan mendapat pelanggan tetap serta pelanggan setia yang sentiasa hadir ke kedai anda tanpa putus!!


Bagaimana caranya? mudah sahaja Add saya sebagai friend di fb nanti sy bantu anda-->  MY FACEBOOK

Manfaat Kepada Agent / Usahawan

Kami ingin Perlawa anda untuk menjadi orang terawal menceburi projek terbaru di Malaysia ini sebelum peluang ini ditutup kepada umum!!


KELEBIHAN PROJEK INI
►anda akan perolehi pendapatan tanpa had setiap kali 30 juta rakyat Malaysia bebelanja

► billboard kempen kesedaran Mykad seperti gambar diatas sepanjang Lebuhraya

►Anda akan mendapat 3% sale seluruh asia setiap bulan jan dan julai

►Kerja sekali INCOME setiap Bulan Sampai Mati

Rebut PELUANG ini Sebelum Terlambat. POTENSI jana INCOME sangat besar selagi RAKYAT MALAYSIA menggunakan MYKAD

BERMINAT?

WHATAPPS/CLL 01136239413 (IZMAN) OR
Atau Isi Borang Dibawah Saya akan Call Anda Semula


Powered byEMF HTML Contact Form